clsknu 1Annevekizi 20 derecede yakıyorum termostat var . Üç petek yanıyor oturma odası yatak odası buna rağmen 2 bin tl geldi küsürü de var.
Ysgl26 Fatmasalan 2+1 evimiz mutfak kapalı çok sıcak oluyo küçük olduğu için.sadece diğer odalar ve banyo full yanıyo. Bitane de koridorda petek var ayrıca
EcrinMelek1- @clsknu biz kombiyi yakmadığımız zaman evin derecesi 22 23 oluyor kombiyi 40 50 arası yakınca 25 26 derece oluyor bizde kombiye bağlı olan termostat yokta normal bi termostat var
clsknu EcrinMelek1- bizim kombi de 60 ama termostat düşük oluyor . 20 de olur derecesi genelde . Kombiyi düşürdüğümüz zaman da sıcak su falan sıcak akmaz bir değişik ya kombi baya eski bir şey ondan olsa gerek
EcrinMelek1- @1Annevekizi 6 petek yanıyor kombi 40 50 arası gidip geliyor gündüz bazen kapatıyorum 1060 gelmişti galiba
pinkooo_02 1Annevekizi öyle valla çok zor mevbur dereceyi yükseltiyoruz bu seferde fatura yüksek geliyor işte
Beraninannesii 1Annevekizi 60ta yanıyor 6 petek ve havlupan dahil 1102₺ geldi giriş kat ve kuzey cepheyim.
Elmas16 1Annevekizi 4 Petek açık 50-55 te açıyoruz 1000 TL geldi bu ay 55-60 da açtık ne gelir bilmiyorum
Bugleminannesi28 1Annevekizi 35 -40 ta ısınıyor musunuz bizim ki 55 te ev derecesi de 23-24 3+1 evim 7 petegin hepsi yanıyor 450 tl geldi
Kerem_k1 1Annevekizi apartman sobalıydı. 4 daireyiz üst üste. Birinci kat ve biz 3. Kat doğalgaz tesisatı yaptık. 2. Ve 4. Kat maddi durumumuz yok dedi yaptırmadı. Soba yakmaya devam ediyorlar.
ruveydaensar QueenMommm havalar soğudukca o ısıda tutmak için daha fazla çalışıyor kombi galiba o yüzden