egelsenkonuss 1Annevekizi bizimde öyle ısıtıcı calisiyor çünkü alt kat apartmanın bodruma, yerler hep soğuk
Pedalizamasal 1Annevekizi bende bebeğim olduğu için bu sene yakmaya çalıştım genelde hep işte olduğumuz için geçen yıllarda yakmuyordul hiç eşimle ama bu sene bebek için mecbur yakıyoruz bizede 2 aydır bu tutar geliyor
Ececiiim 1Annevekizi 35 de nasıl ısınıyosunuz? Biz gece bile kıstığımız hal 40 da ancak. Valla faturanız baya az gelmiş zaten şükredin☺️ evim küçük ve full güneş alıyor. 50 de açık 1500 tl ye yaklaştık
defmommy 1Annevekizi salon hariç heryer yanıyor 50 de 2 bin geldi bize çok çok iyi sizin fatura bana da öyle gelse keşke ama temelli donarız heralde
Kerem_k1 1Annevekizi apartman sobalıydı. 4 daireyiz üst üste. Birinci kat ve biz 3. Kat doğalgaz tesisatı yaptık. 2. Ve 4. Kat maddi durumumuz yok dedi yaptırmadı. Soba yakmaya devam ediyorlar.
3310umbozuk Bütün odalarım yanıyor banyo+antre 7 petek 35/38 arası yakıyorum 1020tl gelmiş geçen ayla aynı
Duygu_5864 1Annevekizi ayrıca 23 derken belirttiğim gibi oda termostatu evin içinin ısısı 23 derece bayada sıcak yani kombi 50 60