Duyulurum 1Annevekizi aslında sadece güneş alması değil, diğer katların yakma durumu yalıtım kombinin özellikleri falan da etkiliyor. Ben de sizin gibiyim ama kuzey cepve ve kışın hiç güneş almaz. 35-40ta 7petek yakıyorum 600 küsürlü bir fatura gelmişti
1Annevekizi Duyulurum alt kat bodrum yanmasına rağmen baya serin malaasef:/ ama 7 petek için güzel bir fatura gelmiş 😃
1Annevekizi Cekiyorum_Gulumse vla aynen hepsi çocuklar için bende diyordum bebek olmasaydı hiç acmayacaktik ev güneşle ısınıyor zaten :D
QueenMommm 1Annevekizi biz 40 da yakmıştık 7 petek 650 gelmişti bu ay 5 peteğe düşürdük 3 gün 45 yaktık ondan önce hep 40 850 tl geldi ben anlamadım bu işi 🤦🏼♀️
ruveydaensar QueenMommm havalar soğudukca o ısıda tutmak için daha fazla çalışıyor kombi galiba o yüzden
Kerem_k1 1Annevekizi sizinki yine iyi, ben salon mutfak yatak odasını yakıyorum 45-50 de ev ısınmıyor alt kat boş ve üst katımızda doğalgaz yok soba yakıyorlar. üstüne birde bu ay fatura 1700 geldi.
mutl 1Annevekizi Düzce’de yaşıyorum 3 Petek yaniyor ki gündüz hep kapatıyoruz evim full güneş alıyor 350 TL geldi ev 25 derecenin altına düşmüyor
oyku29_ 1Annevekizi geçen ay 5 petek yanıyordu 45 de 800tl geldi. Bu ay yine 45 de yandı 4 petek 1000 geldi. Nasıl zam yok ben anlamadım
Melisayy 1Annevekizi ona da kömür yanıyor canım sobadan daha pahalıya denk gelir bide kendi evim değil kendi evim olsa olabilirdi ama şimdi mümkün değil