Duygu_5864 4 odam yanıyor oda termostat var 23 derecede yanıyor 1610 TL geldi üst katım boş birinci katta oturuyorum 2 katlı müstakil
1Annevekizi Duygu_5864 üst kat boş ya ısınıyor mu alt,soğuk olmuyor mu ya 23 derece bu havalar için yanmıyor sayılır bizim icin🥲
Bukii Duygu_5864 benimde 3 oda yaniyor 22 derece 2000 geldi sizin ev kac metre kup acaba cok iyi gelmis 23 derecede birde gece guzndiz full acikmi acaba gundizleri biz arada 20 ye alipriz
[silindi] 1Annevekizi İç, dış ve tavan mantolu, evim güney cephe full+full güneş görüyor.. Ve ben bu fiyatları ödüyorum..
Nanem123 1Annevekizi evet aynen çok nadir soğuk olur oda en fazla 15 gün sürer misal şuan balkon kapılarımız açık gayet sıcak çok güzel bir hava var dışarda
1Annevekizi Nanem123 maşallah biz açsak direk donariz bide bebekle olunca kapış kapış gelir hastalıklar 🥲
senapulim 1Annevekizi kız benim geçen ay 2 bin geldi bu ay kaç gelecek bakalım sizinki çok çok normal
1Annevekizi senapulim aslında bebek olmasa hiç yakmicaz bu yıl öyle bi soğukluk yok ev güneşle ısınıyor ama işte bu rakamlara şükür ediyoruz 🥲
Duygu_5864 1Annevekizi ayrıca 23 derken belirttiğim gibi oda termostatu evin içinin ısısı 23 derece bayada sıcak yani kombi 50 60
1Annevekizi pinkooo_02 yaa anladım Allah yardım etsin inşallah bizde geçen yıl kiradaydik üst kat boştu aman allahim asla isinmiyordu gelen fatura da cabasi🥲😑
Nanem123 1Annevekizi Allah yardımcınız olsun yazlarıda İzmir istanbuldan daha sıcak oluyor kavruluyoruz
Cekiyorum_Gulumse 1Annevekizi 6 petek ve havlupan full açık İzmir 55 ° kombi. Ev gunes görmüyor. 2800 geldi. Evin içide 23 °. İki çocuğum var hasta olacaklarına ısınalım diyoruz valla evimiz kiraz değil Allahtan
1Annevekizi Cekiyorum_Gulumse vla aynen hepsi çocuklar için bende diyordum bebek olmasaydı hiç acmayacaktik ev güneşle ısınıyor zaten :D
aybikreis 1Annevekizi Alt katım boş. 3 petek yanıyor, Karlı günlerde odaların kapılarını kapatmadan ısınmadı, 1445 gelmiş, 150 tl de devlet karşılamış yoksa ödeyemezdim
Olric11 1Annevekizi üç petek 40 45 arası yanıyor bazı günler kapatmıştım gündüzleri güneş alıyor 860 gelmiş önümüzdeki ay daha çok gelicek havalar baya soğuk hiç kapatmıyorum
pinkooo_02 1Annevekizi öyle valla çok zor mevbur dereceyi yükseltiyoruz bu seferde fatura yüksek geliyor işte