clsknu EcrinMelek1- evet genelde göğüsü soğuk oluyor bende üşüdüğünü anlayıp bir tık daha giydiririm üstünü bir an önce yaz mevsimi gelsin artık 🤣😂
EcrinMelek1- @clsknu evet hayırlısıyla bu günler geçsin inşallah çünkü ateşi olduğunda uyku tulumu giydiremiyorum pijama giyiyor böyle oluncada üşüdü mü üstünü açtı mı diye düşünüyorum sürekli
clsknu EcrinMelek1- aaa evet ya benim bebe daha 3 aylık baktım gece üstünü açmış kundağı bıraktım bir hafta önce 😁😁