Akşamları 5.30- 6dan sonra hep uyandırdım, 8 gibi uyku rutinine başladım vs vs. Yani burda yazılanları hep yaptım. Ancak çocuğum son 1 haftadır gece yarısı 12-1den önce uyumuyor. Hatta genelde gece 2 yi buluyor. 2.ay atak haftası 2 hafta sürüyormuş, ona bağlayarak kendimi rahatlatıyorum. seni çok ama çok iyi anlıyorum çünkü bebeğin zaten uykusu var, sorunumuz uykusunun olmaması değil. Uykuya direnme yaşıyoruz. Uyusa bile 5 dk sonra gözlerini açıyor falan, zor bir süreç