Karanmomss sizin bebeğe maşallah diyelim 🧿 gücü kuvveti pek yerinde anlaşılan 🥰 Yani yorulupta buna rağmen uyumuyorsa Allah sizede sabırlar versin hemencecik büyüsün inşallah 🙏🏻 her bebekte demekki işe yaramıyor , ama ben salla salla ölürdüm ayaklarımda resmen ayak bileklerim kopuyodu 🤦🏻♀️ Çareyi Akşam 6 dan snra uyutmamakta buldum evet yorulup uyumak istiyor ama ben uyutmuyorum yani uyusada yarım saat sonra uyandırıyorum onu uykusunu bölüyorum. Akşam 9 da 10 da en geç 11e kdr uyumuyosa duş aldırıyorum hemen uyuyor uyanıncada direk emziriyorum bir daha uyuyor ben bu şekilde 4. Aya kadar geldim oda bu düzene alişti çok şükür 💕 mesela arkadaşımın çocugu 3 yasinda maşallah size dedi ben naptıysam uyku düzeni kuramadım demişti her bebek demekki aynı değilmiş 🥺 inşallah tezden sizin bebek büyür sizde rahat edersiniz