889523 kabus gibiydi gerçekten lohusayla nasıl konuşması gerektiğini bilmeyen insanlar olursa hepten berbat oluyo benim bebeğimin göbek bağı hafif kanamisti kayınvalidem ayy göbeği kanamis ta buyutmustu buyutmustu eve hemşire bana iğne vurmaya geliyodu onu görür görmez bı rahatlama geldi ve hüngür hüngür ağladım kadincaz demişti bunda korkulcak bişi yok diye. 2. De yine kayınvalidem her gördüğünde sarılık olmuş galiba ay sarılık galiba diyip duruyodu ve ben hüngür hüngür o an stresten ağlıyordum bunaliyordum ya hele ki emzirmek kabustu benim için emzirmedim de sezeryan doğum yaptım ve kabus gibiydi benim için o acıyla emzir emzir diyip duruyodu göğüs ucum yoktu hiç extra göğüs ucu kullanıyodum bırak bunu bı gün uykumda çocuğa mama ver dedim mama vermeyip uykumda gelmiş benim göğsü açıp bebeği emziriyo ve göğüs ucum çıksın diye sıkıyo ve. Ben o gün sonra asla çocuğu emzirmedim.