889523 bunu daha önce de anlatmıştım ama asla unutmayacağım lohusalık travmam😂
Riskli gebelik geçirdim ve erkenden acil sezaryen doğum yaptım ve 1 hafta öncesinde 3 gece hastanede yattım yani doğum öncesi aşırı stresli bir serüven geçirdim.
Doğum oldu taburcu olacağım gece kayınvalideme ve ordakilere duyurarak anneme ilk günler kimseyi istemiyorum dinlenmek istiyorum kimse gelmesin dedim ( hastanedeki iki gün çok gelen oldu çok yoruldum dinlenemedim hiç)
Neyse biz eve geldik eşim ve çok yakın bir arkadaşımla (anneme ben gidiyim sen evine git dinlen akşam gelirsin ben giderim demişti sağolsun ❤️)
Ben direk duşumu aldım bebeğimi yanıma aldım uyudum , gözümü bi açtım kayınvalidem ,eşimin annanesi, eşimin babannesi bende ben daha noluyor anlamadan hop adamlar (kayınpederim, kaynım ,eşimin dayısı)da geldi, ben kimse gelmesin dediğim halde bana sorulmadan benim evime yemeğe gelindi daha hastaneden çıktığım ilk gün oluyor bunlar😂 sonra annemler geldi (annem kaldı zaten ilk 4-5 gün benimle) kayınvalidem ve ekibi gittiler ama annaneyle babanneyi bende bıraktılar ahahaha bak yine sinirlendim , neymiş merdiven inemezlermiş ertesi gün evlerine gidiceklermiş bir daha merdiven in çık yapmasınlarmış??!!? Ben tüm gece sinirden sıkıntıdan ağla ağla, annecimde kendime geliyim diye çikolata kurabiye kahve tepsisi yapmıştı ağlamam bitince tüm gece kritik yapmıştık😂(evim küçücük ve salonumun falan kapısı yok, açık salon nenelerde salonda yattı çünkü evimde başka oda yok 😂) ne rahat gaz çıkarabildim ne hareket edebildim rezil bir gündü