889523 plesenta rahimden ayrılmıştı ama belirtim yoktu erken doğurdum doktor dikkatiyle. Solunum sıkıntısı yüzünden bebeğim küvezde kaldı. Doktor söylememişti ama araştırmıştım bu durumda ya rahim ampute ediliyor ya bebek eve dönemiyor. Eve bebeksiz geldim bebeğim entübeydi ve tek dayanağım süt sağıp götürmek için beklemekti. Laf duyacağını bilsede lafını söyleyio rahatlamaya çalışan bi Kv. Aramızda sorun olmasın diye telef olmuş stresten her yeri yara olmuş annem, kucağım boş. Çok zordu. Bebeğim eve gelince ertesi gün kv elimde kalmasın diye yolladık, anneme dinlen artık yalvarırım diye yolladım. 16 günlük loğusa yalnız kaldım. Bedenen kendimi yatırmadım hatta hırpaladım ama psikolojik olarak bittim. Hala rüyamda bebeğimi kaybediyorum arıyorum. Bulamıyorum.