sanalkoala ben anne olduktan sonra başladım devamlı Allah daim eder inşallah namazsız günlerimiz için hepimizi affetsin kızım için başladım gerçekten annemlerde görüp anne hadi namaz kılalım diyodu 1.5 yaşındaki çocuk seccadeyi sürükleyip üzerinde yatıyordu dedim el kadar çocuk Allah’ın farz kıldığı şeyi yapıyor 24 yaşında ki kadın namazsız günlerini geçiriyor benim için böyle başladı sonra tabi anlatılmaz bir maneviyat girdi gönlüme elhamdülillah gece namaz kılmak için alarm kurdum Teheccüd namazına başladım sabah namazına kadar yatmayip kuran okudum namazlarımı oturttum uygulama indirin mutlaka ezan vakti pro diye bir uygulama var ayet hadis geliyor her vakitte çok hoşuma gitti okudukça kaydettim dönüp dönüp tekrar okudum ders çıkardım sevdiklerimle paylaştım selamı yaygınlaştırdım sosyal medyamı kapattım kendimi günaha sokmama gayretinde bulundum gıybet olsun haset olsun insanı ateşe atan şeyler çünkü namazın güzelliğinden 5 vakit Allah’ın huzuruna çıkıp af diliyosun dua ediyorsun artık bilincinde oluyosun birşey yaparken korkuyosun biliyorum uzun oldu hakkını helal et
**son zamanlarda ölümü düşünüyorum öldüğüm zaman benim arkada bırakacak kadar bir hayır gücüm yok tek evladım sevdiklerim sevenlerin sadece benim için 1 2 yıl üzülüp yaş tutacaklar öyle zamanları olacakki dünya telaşından beni unutacaklar sonra beni sadece güzel anılarla hatırlayıp ismimi söylemeden rahmetli diyecekler ve ben onlardan gelecek duaları hayırları bekleceğim evladım büyüyecek yaşam telaşına uğrayacak hayırlı evlat olur inşallah tek isteğim o ama yani düşünüyorum kabirde mezarda ben gencecikken onlardan gelecek bir duayı beklemek yerine şimdiden kendim için ahiretimi hazırlayabilirim böylelikle eşime evladıma anama babama kardeşlerime en çok kendime hayırlı bir insan olurum bu düşünce tamamen kafamda oturdu
** Ve benden size tavsiye daima abdetsli olun çünkü insan abdestli olduğunda namaz kılmak kolayına geliyor abdestim bozulmadan su namazimi bı kilayim rahatlığı geliyor 😁 çünkü şeytan boş insanlar uğraşmaz malesef 😅