sanalkoala motive değil de belki bir düşüncemi söyleyim , herşeyin kusursuz sana yakıştıran Allah’a teşekkürü çok görmek bize yakışırmı ? Yahutta hiç düşündük mü namaz kılmıyorum , ben ne yaptım da Allah beni huzurunda istemiyor ? Öyleyse güzel bir istiğfar sonra ilk namaz vaktinden başlayalım rabbimizin hikmeti sonsuz , Allah’ın namaza ihtiyacı yok ki bizim kurtuluşumuz için istiyor günde beş defa ona hamd etmek zor olmaz ve ksrdeşim. Bak bu düşğnceyi bu soruyu sana sorduranda Allah ne hoş ki seni unutmamış senin kalbine bir ilham vermiş öyleyse pnunarayıp seccadende bul sen secdeye fısılda sesin arşı alada yankışansın ❤️