Hande biz daha üç buçuk aylığız ama ben kullanacağım kan ilacını,takip ettiğim bi doktor her hangi bir olumsuzluğ karşı bebeklerin kan depolarını dolu tutulması gerektiğini , ve kanın beyin , zeka gelişimi başta olmak üzere bir çok şeyin gelişiminde başrolde olduğunu söyledi, yani kan sayımı yapılmadı kullanmıyırum demeyin bu gelişimler için önemli ilk bir yaşa kadar, bir yaştan sonra kan sayımı yapılır ona göre bir yol çizilir.bana anlattıkları çok mantıklı geldi doktorun ben kullanmayı düşünüyorum