Hande ben kullanmadım. Kızımda ve oğlumda reflü vardı. Kan ilacını red ediyorlardı. Kusuyorlardı hemen. doktorumuz başka ilacları verdi ama sonuç aynı o yüzden kullanmadık hatta d vitaminide kustuklarından onuda bıraktık. 9.ayda da kan tahlili yapıyorlar d vitaminine kan sayımına ve b12 ye bakıyorlar maşallah bir şey çıkmadı. 6.ayda ev yapımı pekmeze başlattı doktorumuz. Belkide ondan kan sayımı iyi çıktı.