Maviim Aleyna11 cucekusum_ Bu isim eski göktürklerden aslında güzel isim😄 Gürbey de var oda güzel. Ben beğendim ikisini de farklı ama hoş
Tomrismk AzraEslem emin ol köpekler o şekilde cagirilmiyor. Tarihini bilen bir insan asla bu şekilde yorum yapmaz.
Tomrismk worldoftwins kesinlikle ☺️ Kültürlü, eğitimli. Eğitim almasa dahi okumayı seven insanların tümü begeniyor fakat cahil tipler asla beğenmiyor birde başka isim mi bulamadiniz diyorlar. :)
Glcnblt benbiranneyim123 komşumuzun adı Firuzetti ilk tanıştığımda çok gülmüştüm klozete benzetmiştim sonra aile içinde bir kaç defa alay konusu yapmıştım bir gün kahve içmeye geldi annem kim gelmiş diyince klozet abla demiştim 😂
KaynanaYiyen benbiranneyim123 kız neden bebek koyarlar kıııız. Hoş benim dayımın ismi de özlem mesela. Onlar erkek istedikleri için özlem koymuşlar. Benimkiler de kız istedikleri için bana özlem demişler. Ama bebek garibime gitmişti. Sende mi maraş? Yoksa malatya? 😁
Meneksemm Betelgeuse_ Eva diye bir kağıt türü var anasınıfları da kullanılan . Ben de anasınıfı öğretmeniyim aklıma hep o gelir 😂
Betelgeuse_ Meneksemm evet biliyorum o kağıdı böyle çok ince sünger gibi. Siz söylene kadar aklıma gelmemisti😂