sekin Oğlumun adını Ronas koydum kimse ilk söyleyiş de anlamıyor 😅 ileride kızım olursa sa Rima koyacağım 😍
Deletedmom_112 bizdejantikizlardik çok tehlikeli bir isim 😂 bir toplulukta, erkeğin biri oturması için yer gösterirken, Şeyime otursana dediğini düşünsene 😂
Betelgeuse_ Meneksemm evet biliyorum o kağıdı böyle çok ince sünger gibi. Siz söylene kadar aklıma gelmemisti😂
humeyradmn benbiranneyim123 bebek olarak bilmiyorum ama geçen eşimi LİYATTİN diye biri adı çok garibime gitmişti merak edip anlamına baktım ama googlede yoktu 😂
caglacemc Gulsen50 Ben de hastanede sıra beklerken ekranda “17 Saniye Yaşar” yazısını görünce kendimi tutamayıp kahkaha atmıştım Allah affetsin 🤦🏻♀️😅
Aryaderin benbiranneyim123 mir ilk duyduğumda çok tuhaf gelmişti bana ilk defa duyduğum için anlamı çok güzelmiş araştırdığımda oğlum olsaydı mir koyacaktım adını ama Rabbim bana muhteşem bi kız evladı nasip etti çok şükür
Cileklisodaa Aryaderin aa bende duymuştum arkadaşımın ogretmeninin adiydi ilk basta dalga geciyo sanmıştım
mirayada-sevda KaynanaYiyen güzel cevap 😁 fakat olan oldu..🫠 yaşattıklarını tek tek yaşamasını diliyorum.
BenDiyeBiri_ benbiranneyim123 teyzem kizinn adını perde katmış ne alakaysa bir tanidigimuzin adı çilem
Hep-sevgiden benbiranneyim123 bebek yokta büyük var bir abi tanıdığımız ismi ışıktan soyadi kara çok değişik geliyor bana bu isim