Nesrin-34 Sündüz diye arkadaşım vardı kardeşi satılmış. Bide otobüs yolculuğunda bir çocukla tanışmıştım 3-4 yaşlarında vefa idi galiba adı
Edo_yekta12 benbiranneyim123 komşumuzun adı fincandı. Yani bildiğiniz kimlikte öyle yazıyordu bize çok sonradan itiraf etti kadincagiz utanmış söylememis biz gülcan diye biliyoduk sonradan değiştirdi ve yanlış yazılmış diye gülcan yaptirdi megersem küçük doğmuş da annesgil fincan gibi doğdu fincan koyalım demişler 🤫😂😂
Bihter2023 Ananemin adı Saffetti 90 küsür yaşında vefat etti okuma yazması yoktu askere çağırmışlar kendisini, Bir de eşim esnaf yani telekom bayileri var hat açtırmak için falan gelen çok ilginç isim ve soy isimler var Bana dedi bir kadının ismi şemsiyeymiş, Bir müşterisinin de soyadı bok muş özellikle yanlış anladığını düşünmüş bür daha söyle r missiniz falan en son kimliğini almış öyle yazmışlar falan ama 40 küsür yaşında bok soyadıyla nasıl yaşadın arkadaş
Aysegunes Bihter2023 evet evet benimde bi öğrencimin soyadı bok tu yoklama alırken her ona sıra geldiğinde sınıf gülüyordu 🤭
Aysegunes benbiranneyim123 bi ara ücretli öğretmenlik yaparken bi öğrencimin soyadı bok 😂 ilk yoklama alırken defalarca baktım yanlış mı görüyorum diye. O öğrencime sıra geldiğinde tüm sınıf gülmüştü. Sonradan öğrendim ki yanlış yazılmış 🤦🏻♀️
naznasel Nenemin adı binefş valla soyağacıma girmiştim önceden akrabalarımız var papi,lalı,piçuli,elan hahahahhaha
Aysegunes benbiranneyim123 annemin adını dedem fincan koymuş nüfus müdürlüğündeki kadında dedeme kızıp kendi adını Hatice koymuş ve annem okula gidene kadar adını bilmemiş 😂 ama herkes tüm akrabalar fincan diyo
Yagmur_24 Sleepwalker yok yanlış yazmıştı klavye hatası vakla deilmiş adı unuttum neydi ama ben de şaşırmıştım aormuşlardı🌺
Sleepwalker Yagmur_24 valka degil vakka iyi hatırlıyorum canim vakı-a dan türemiş bir isimmiş araştırdım ama anlamı yok ismin
Dilekgl AzraEslem köpekleri geh geh kuçu kuçu vb ifadelerle çağrılır canım. Tarihteki ilk Türk kadın hükümdarın adıyla köpek çağıran görülmemiştir. Bilgin olsun😉
Nur9928 benbiranneyim123 Ablamın ismi Mucibe 🤭davete icabet eden demek Akrabalarım Arap kökenli olduğum için kuzenlerimin ismi hep garip gelir 😂 Onlardan bir kaçı , Zemzem ,Ümniye(anlamı;dilek ) , Meymune ( peygambermizin eşlerinden birinin adı) Şiyem ( anlamını bende bilmiyorum😂🤦🏼♀️) Ailede En normal benim kızlarımın adı Duha ve Fatma Zehra 🥰
lunamama benbiranneyim123 Duyduğum çok fazla garip isim var :) Kadın isimlerinden; “Garipşah, Surşirin, Rubaşa, Şuhenşah, Münasip, Limon, Şemizar, Üzlüfet, Sündüs, Şeyla..” Erkek isimlerinden de; Sağbetullah, Bazo, Siracettin, Vakkas :)
kusay1811 Aselin_Annesiii eşimin fikri😄 yani gençken hep bu ismi koymak istemiş tanıştığımızdan beri oğlumuz olursa kusay koyalım derdi çok şükür oldu ve koyduk🥰