KaynanaYiyen benbiranneyim123 DURBABA ismi. Son erkek. Kız istemişler. Olmamış. 11 oğlan sonunda DURBABA. 😁😁😄😄😄😄 Mesela maraşta da BEBEK ismini çok duyardım. Bildiğin BEBEK koymuşlardı ilginç bi şekilde.
benbiranneyim123 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bizimkiler rabiaya irabiye diyoda ordan aklımda kaldı 😂😂😂
benbiranneyim123 gulsah97 eşim koyacaktı benim anneme tomris koyacaz dedik tormik ney diyince vazgeçti 😂😂😂😂
mirayada-sevda KaynanaYiyen güzel cevap 😁 fakat olan oldu..🫠 yaşattıklarını tek tek yaşamasını diliyorum.
Zeynepikram Yelizinannesi 😂😂 sizinki hala aynı isimle mi duruyor😅 bnm halam yıllardır hep ameliyatlar hastalıklar geçiriyordu en son isimler kaderi etkiliyor kıyafet dikilip biçiliyor deyip adını değiştirdi belki artık ameyatlar geçirip kesilip biçilmez diye😂
Rosebelle bizdejantikizlardik ay hiç güleceğim yoktu 😀😀😀😂😂😂 ya çok iyi ya düşünsenize Şeyime ile konuşurken diyorsunuz ki ; Şeyime kar yağdı gördün mü? Ajsjdjdd😂😂😂
benbiranneyim123 Ayse12345678 yaşlılar soyleyemiyo yaa annem tormik dedi ve konu bizde kapandı zaten 😄😄
KaynanaYiyen benbiranneyim123 kız neden bebek koyarlar kıııız. Hoş benim dayımın ismi de özlem mesela. Onlar erkek istedikleri için özlem koymuşlar. Benimkiler de kız istedikleri için bana özlem demişler. Ama bebek garibime gitmişti. Sende mi maraş? Yoksa malatya? 😁
Dilekgl benbiranneyim123 benim kızımın adı tomris aden bizde aynı şeyleri duyduk etraftan ama kim dinler ki onları😂
Nesrin-34 Arkadaşımın annesinin adı ‘ Köpük ’ köpük gibi bembeyaz olsun demişler ama esmer bir kadındı 😄
Meneksemm Betelgeuse_ Eva diye bir kağıt türü var anasınıfları da kullanılan . Ben de anasınıfı öğretmeniyim aklıma hep o gelir 😂