Erva1234 bununla ilgili psikolog cihan çelikten duydum sanırım diyordu ki evet çevre geç konuşan çocuk da var deyip sizi o şekilde yönlendirebilir ama çocuk diyelim 4 yaşında konuştu , yaşıtlarıyla arasındaki o açığı nasıl kapatacak , yani yaşıtları konuşmaya bağlı bir ilerleme de kaydedecek çocuk o yılları ayı nasıl kapatacak. Bir de düşünün bir ortamdasınız ve anlaşılmıyorsunuz derdinizi tam anlatamıyorsunuz aynı çocuk da bu durumu yaşıyor şeklinde bir şey yazmıştı.