Badeninannesi1 iyi de bana çıkışmışsınız sanki ben bir şey demişim gibi. Kadıncağız çözüm aramış, konuşmuşuz, konuşma arasında başkası sormuş ekran varmış. Sorun burada olabilir demişim. Siz neden bana çıkışıyorsunuz ben onu anlamadım. Kimseyi kıracak bir şey de demedim, yadırganmış hissettirecek bir şey de demedim. Kızım ağzına deterjan sokarsa vereceğim tepkiyi tablet için ağlarsa da veririm yani. Bu benim bakış açım. Beni linç gruplarıyla genellemeyin lütfen. Her ekran göstermeyen, ekran vermenin sorun olduğunu düşünen gidip başkasının canını okumaya fırsat kollamıyor