Kendime not:Bebegıne bakarken yoruldugun desteksiz kaldıgın anlarda hatırla kı bebegın bi zamanlar hayalindi..ve bugun kurdugun hayaller yarın içinde yasayacakların.o yuzden enerjını üzülmeye ,kötü tarafından bakmaya degıl sukretmeye ve ıyı seyler düşünmeye harca.
2)hersey gecer en kötü anlar bile ,o yuzden duvardakı saat gıbı etkılenmemeye calısarak yasamaya devam et .
3)bir seyi yapılması gereken zamanda ve yapılması gerektıgı gıbı yap ve bunu istesemde ıstemesende yap
4)hayatta hiçbir sey o kadar da önemli degıldır saglık dısında ,sevdıklerının saglıgı dısında.yarın ne olacagını bılmedıgın bi dünyada yasıyorsun kalp kırmaya ve kendını uzmene degmez,sevdıklerının ve kendının yanında ol❤️
5) Ve en önemlisi zaman akar gider asla geri dönmez ,zaman paradan daha degerlidir