gunesinayi0301
Prensesler kadar güzel bir kız bebeğin var.. bu güzelliğine nazar boncuğu olarak besin alerjisi sebebiyle yüzü cildi egzama ile doldu. Evet üzülüyorsun, hem bebeğinin böyle görünmesi senin içini dağlıyor hem de diyet yapmak seni üzüyor ama sabret.. yanaklarını severken eline gelen pütür pütür yaralar olmayacak, eski pamuk tenine dönecek.. hepsi geçecek. Minik kızın güzel cildine yüzüne kavuşacak ve sen artık gördükçe üzülmeyeceksin.. görülmeyen bi hastalık olsaydı senin için daha kolay olacaktı biliyorum, ama bu da bir imtihan.. üzülme🖤