renzey48 benimki 8 aylıkken felan gece bazen içerdi bazen içmezdi 9 aylıkken tamamen kesti şuan 9 ay 19 günlük sabaha kadar içmiyor gece uyanıyor bazen geç dalıyor acaba aç mı diyorum yok ağzınada sürmüyor :) bence acele etmeyin gündüz içmiyosa gece içsin, birde mamanın tadını artık sevmiyo olabilir, kendi istemeyene kadar devam edin bence gece beslenmesine bende diyordum 1 yaşına kadar içsin 1 yaştan sonra keseyim gece beslenmesini diye ama 9.ayda tamamen kendi kesti :)