renzey48 2ay sürdü çok uğraştım hep aynı saatte kalkıp mızırdanıp mama için ağlıyordu,çoğu zaman artık tamam veriyim mama napıyım dediğim olmuştur ama vermedim sabırlı olmaya çalışım,eşimin desteğiyle tabi onu es geçemem,normalde gece destekli uyuyan bebek değil ama o mama saati mecbur salladım piş piş vs tam 2ay diyorum hiç kolay olmadı saatini bilip hep 3.bucukta kalktı.şimdi şimdi artık o saatte uyanmıyo anca pes etti🥹 sabır ve asla vazgeçmemek,eş desteğide varsa bi şekilde zorda olsa halloluyor