Helennn02 benimki de 3,5 aylık ama 3 saatte bir kesin uyanır bende mama veriyorum sonuçta aciktigi icin uyanıyor dimi. Valla beslemeyenleri görünce çok kıskandım😂uykuya çok düşkün biri olarak o zamanları 4 gözle bekliyorum 🤣🤣 siz nasıl vermemeye başladınız? Biz sadece mama kullanıyoruz bu arada emzirmiyorum