1cocuksevdasi benim oğlumda çıkmadı. Ateş düşürücü yatmadan verin kalın giydirmeden yatırın. 4-6 saat idare eder zaten. Gece emmeye kalkınca kontrol edin elinizle ateşi yüksekse anlarsınız zaten. Böyle 60 70 te yanan petek gibi oluyor. Aşırı sıcak oluyor. Çorabını çıkar bir de yatarken eller ve ayaklar bebeğin klimasıdır.
Oğlum sadece 4.ay aşısında ateşlendi..