1cocuksevdasi aşıları olduktan sonra ben parol verdim 8 saatte 1 verebileceğim söylendi ateşi çıkmasın diye verdim aralıklarla 2. Günde devam ettim bir dozu 2 saat geciktirdim uyuyordu rahatsız etmek istemedim ama bir baktım ateşi çıkmıştı ilacı içirip biraz soyunca hemen düştü çok şükür 37,6 ya çıkmıştı sonraki gün ilaçta vermedim ateşi de çıkmadı ama sık sık ateşini kontrol ettim.