rugus
Lojmanlar hakkında çok iyi duyum alınmaz genelde. Ancak mesafeyi korursanız, çizginizi belli ederseniz bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Yani ben yaptım bir sıkıntı da olmadı :) Ama çocukken kaldığım lojmanların ortamları bence çok daha güzeldi.
Şuanda rekabet, kıskançlık, çekememe, eşin rütbesini kendi rütbesi sanma… Var maalesef bunlar. Hatta bu rütbe işlerine çok sinir oluyorum. Başıma geldi çünkü. Astsubay eşi tarafından aşağılandım. Ancak kendi mesleğiyle falan değil eşinin rütbesiyle. Şaka gibiydi. İronik olan kısımda eşimin subay olmasıydı ama bunu kullanmadım tabii. O eşimin mesleği, ben öğretmenim. Kendi mesleğimle dahi kimseyi de aşağılamam. Yapımda yok. Lojmanda yaşadığım tek kötü olay da bu. Genelde de böyle şeyler yaşanır zaten.