Minikcee Bende lojmandayım ama selam veren bile yok gittiğiniz yere göre de değişir yani bizim binada kimse kimseyle muhatap olmuyor
handert rugus yani küçük bi yer istanbuldan sonra burası çok sakin geldi ne aradığınıza bağlı ben evden bi yere çıkmadığım için, ama insanları tabi değişik bakıyor cins cins onun haricinde hijyen pek yok yemek kültürü yok dışardan pek bişey yenmiyor
hsjsjsj Belina7 bende Burdur dayım ama lojman yok orda vardiya yatakhanesi var apart tarzında oradasınız sanırım.
Aryaderin rugus inan ki bu doğru kişi arkadaş olabilirim dediğiniz kişi bile bir gün arkasını dönebiliyor size tek en güzeli
SelimZeynep rugus yerine göre değişiyor canım başta mesafeli dur ortama göre ayak uydurrsun benim en yakın arkadaşlarımda lojmandan kalma en sevmediğim insanlarda 😀
alparslan1_ rugus evlendiğimden beri lojmanda oturuyorum tek onerim MESAFE MESAFE MESAFEE. Bak bu bir kere aşılıyor devamı geliyor ve lojman ortamında daha da geri çekilemiyorsun cekilsende musaade edilmiyor genelde.