rugus Bi iki aydır lohmandayim. Herkes birbirine selam veriyorum gelir gelmez baya komşuya tanıştım 1 kişiyle gidip geliyoruz biraz samimiyiz giderlerine gore ama tabiki Bi sınırı var. Onun dışında 6 kişi güne falan girdik ayda 1 oturma olacak bu vasıtayla o kadar şimdiye kadar hep iyi insanlarla karşılaştım. Hiç küçümseme, rütbe yarıştırma, aşağılama vs karşılaşmadım. Dedikoduya gelince genel olarak konuşulanlar oluyor ama dedikodunun girmediği yer mi var bakıldığında. Rabbım hayırlı insanlarla karşılaştırsın.