Aysun2112 2. Ayimizda öğrendik biz de. Hemen çocuk kardiyolojiye götürdük. Toplu iğne ucu kadar ve büyük ihtimalle kapanicak dedi. 3 çocuktan 1 inde görülüyormus. Rabbim beterinden korusun inşallah kapanıp gider Allah evlatlarımıza şifa versin onları korusun 🤲🏻 Henüz kapanmadı bizimki bu arada. 8 aylık olucak bebeğim. 1 yaşında kontrol var yine