Fatmasasmaz Aysun2112 erken doğum mu yaptınz ? Yapmadıysanız bile üfürüm bi çok bebekte görünür Ve ilk altı ayda kapanır Bazı üfürümlerde bi yaşında kapanır. Korkulacak bi olay değil yani. Benim kızımda da vardı 1 yaşında kapandı. Yine de doktora götürmeniz en doğrusu
hnnl Aysun2112 korkma önemli bişey değil kızıma doktor kalbi delik olur ufrum var kardiyoloji baksın dedi kalp krizi geçirdim resmen korkudan bie gittim hiç bisey yok anlık olup geçiyor
Aysun2112 hnnl doktorum sağ olsun bizi çok teselli etti önemli bir şey değil dedi. Hatta normalde söylemesem de olurdu dedi. Ama yine de işte anne yüreği insan korkuyor
figfig Benim kızımda da var. Geniş asd olarak geçiyor ameliyat veya anjio ile kapatılır dedi doktor. Maalesef her üfürüm sorunsuz bir şekilde kapanıp geçmiyor.
minikpandam-_- Aysun2112 bizim 9. Ayda çıktı soğuk algınlığından sonra yanii olabilir bişey çıkacağını sanmıyorum kalbinde delik olsa bile birçoğu hiçbir şey olmadan kapanıyor içiniz rahat olsun bu arada bizde bişey çıkmadı
Aysun2112 minikpandam-_- En son gittiğimizde çok azalmış dedi üfürümü. Doktora götüreceğim inşallah için rahat etsin en azından
Anatotales Aysun2112 3mm açıklık vardı bizim 3. Ayda kardiyoloji baktı kapanma seviyesine inmiş. Bazıları hemen müdehale edip kapatalım diyor 5 mm den küçükse müdehale etmemek lazım eziyet etmeyin çocuğa demişti doktor