4 ayına girince başladı suan 5 ay 9 gün devam ediyor okadar yoruldum ki evden cıkamıyorum emmiyor ağlıyor, memeden sütümğ kaşığa sıkığ öyle veriyorum, mama verdim onu da içmedi onu da aynı şeikilde kaşıkla veriyorum gece uyurken emiyor ama bu duurm tabi az kilo almasına neden oldu ve bu ayı da az kilo ile kapatırsa nasıl toparlarız bilmiyorum oyüzden sütü kaşıkla veriyorum, ek gıdaya da başladık. İki kez doktora gittik reflü dedi biri ilaç işe yaramadı öbürü atsk dönemi dedi 6. Ayda gecer dedi ama sanmıyorum perişan haldeyim. Sütüm mü az diye düşünüp yedim de yedim ğstüne bir de. Ay içimi dökmüş oldum ama çözümünğ bulamadımm hala kızlar Allah yardımcımız olsun okuya üfleye emzirmeye çalışıyprum artık, nafil 😵💫😵💫😥