Merhaba,benimde bebeğim 2 ay 7 günlük.Sadece 1 kere 20 günlükken biberon verdim mecbur kaldığım için o günden sonra ne yaptıysam göğsümü tutmadı.Silikon göğüs uçlarından aldım onunla emiyordu fakat son zamanlarda daha memeyi vermeden ağlamaya başlıyor aynı şeyi biberona da yapıyor.Ne yapacağımı şaşırdım.Göğsümü çekmeyip silikon uçla içtiği için sütüm de azaldı ne yapmalıyım?