gulsahablak 5. Ayla birlikte azalmaya başladı ek gıda yoğurt iştahını açtı sanırım ve 5 ay bir haftalıkken meme redid bitti diyebilriim biraz yoğurt yiyor olması benim de stresimi aldı az mı değil mi diye düşünmektense rahat olmaya calıştım ve her dakika emzirmeye çalıştığımı farkettim belli saatlerde teklif ettim uyandıktan sonra, 3 saat gecince gibi biraz daha keyifli oldufu zamanları kollamaya calıştım ve bebeği yatağa yatıyım göğsümü ona doğru sarkıttım bir nevi biberonda aldıgı rahatlıgı yaşasın diye o esnada elimde oyuncak ogun oynar gibi ezirmeye calıştım ve bugün 6 aylık oldu kızım meme reddi bitti çok şükür ve çok güzel toparladı kilo aldıgı belli olıyor hamdolsun. Durumumuz bu gayet iyiyiz suan, siz de durumlar naısl ?