Melekmirac seniyirimmisdafaa katılıyorum bencede öyle yapılması gerek sonuçta ateş bu az buz bişey değil o yüzden evet bencede önceden önlem alınması açısından calpol vermek sıkıntı yaratmaz bence
minikoalam fistikagaci cok gecmis olsun. 7 aylikken belirtisiz anlik ates ile 37.8 ve ardindan 38.6 ile havale gecirdi kizim 3 gece yatis yaptik. 24 saat icinde havale tekrarlasaydi belinden sivi alınacakti. Kabul etmedim. Altinda yatan hastalik RSV cikti bizim yani. Bu havalede. Yaklasik 10 gun once burun akintisi hafif hafif öksürük vardi ama abartisizdi ilacsiz sekilde gecti. Meger RSV olmus ve cigerlerine inmis buda ateşe sebebiyet verdi. Soyleki genetik yatkinlikta cok var ablamin kizida 1 yaslarindayken soguk havale gecirdi 7 yasina kadar epilepsi benzeri bi ialc kullanmisti. Sonra birakti ne bu sürecte ne sonrasinda hic tekrarlamadi. Bizimde simdiye kadar ciddi 1 bogaz enfk ve 40.1 ateşimiz oldu ama havale gecirmedi. Tek sorun şu ki havale geciren bebeklerde ibuprofen grubu ilaclar kullanılmıyor. Mesela 1 hafta evvel viral bi gribe yakalandi soguk algınlığı var ama ne aferin ne iburemin ne pedifen ne dolven kullanamiyoruz yasak. Calpol verdik sadece geriso dogal yöntemler.
Nanem123 fistikagaci çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah siz yada eşiniz bebeklikte havale geçirdiyseniz çocuğunuzun geçirme olasılığı çok yüksek oluyor ben grip te olsa düzenli 4 saatte bir ateş düşürücü veriyorum iki kere havale geçirecek noktaya geldi hızlı müdahale hayat kurtarıyor
Acremine Malesef bende iki kere yaşadım o acı olayı😒 travma gibi resmen şimdi kimse kızımı öpsün hastalık bulaştırsın hele şu salgın zamanında çok korkuyorum ateşlenir vs diye. Eşim de bebekken geçirmiş genetik dedi doktor. Ama yinede beyin ve tüm kontrolleri yapıldı çok şükür birşey çıkmadı. Rabbim birdaha yaşatmasın ama tecrübe oldu artık bizede hemen müdehale ediyorum grip gibi olursa. Baktım ateşi 37.5 üstü hemen fitil atıyorum. Allah kimseyi evladıyla sınamasın sizlere de çok geçmiş olsun🙏
fistikagaci Acremine amiinn size de çok geçmiş olsun ,biz de aynı şekilde korkuyoruz hiç Bi yere gidemiyoruz acaba grip biri olursa bulaşır mı diye
zeyzey00 Acremine size de çok geçmiş olsun fitil hangisini kullanıyorsunuz ve tam mı vuruyorusnuz yoksa yarım mı ? bir de bebeğiniz ne kadarlık
mervesenyigitt fistikagaci geçmiş olsun bende çok korkuyorum havaleden rabbim kimsenin evladına yaşatmasın bende çok küçükken çok havale geçirmişim acaba genetik olarak kızma geçer mi diye korkudan ölüyorum çok zor
fistikagaci mervesenyigitt teşekkür ederim , korkutmak gibi olmasın genetik yatkınlık oluyormuş doktorumuz dedi ,ateşte müdahale için hiç 38 i beklemeyin
mervesenyigitt fistikagaci beklemiyorum ben 37.5 oldu mu veriyorum hemen şurubu üstünü soyuyorum hemen
211220 fistikagaci öncelikle geçmiş olsun aynısını demiyeyim de benzerini gece evde tek başımayken yaşadım eşim işteydi öldü sandım ne yapacağımı bilemedim hemen eşim geldi hastaneye gittik hiç birşey yapmadılar doktorlar en son özel olan doktorumuza götürdük kadın neredeyse 1 hafta süren ateşi 1 saatte düşürttü çok iyi bi doktordu 2. Kere de havale geçirdi artık yeşil reçete ilaç kullanıyoruz havale geçirmesini engelleyen bir ilaç poposundan yapıyorsun cidden allah kimseye yaşatmasın çok kötü bir durum ama biz anneler sakin olmak zorundayız o an yan çevirip beklemek gerekiyormuş kaç dakika oldugu da önemli allahım yavrularımızı korusun inşallah
fistikagaci 211220 ah yaa size de çok geçmiş olsun rabbim bir daha tekrarlatmasin, evet o ilaç bizde de var , aminn allahim korusun
fistikagaci Melekmirac Melekmirac allahim esirgesin inşallah ,colpol ,ibrumin, vs hepsi yasak bunlar uyku yapan madde varmış içinde havaleyi tetikliyormus sadece parol ve pedifen verilecek dedi doktor, çok zor umarım allahim size bize kimseye yaşatmaz
Melekmirac fistikagaci amiiiiinnnnn evet gerçekten çok ama çok zor rabbim yavrularimizin acısını gostermesin bize🤲🤲🤲😔😔
Deletedmom_110 fistikagaci aaa calpol yasak mı bana da özellikle kızıma calpol turuncu kullanıyorum 5.5 yaşında suan huylandım
hepsineyeterim fistikagaci yapacağın bir sey şey bazı bebekler ufacık ateste havale geçiriyor bazıları 40 derece de bile bir şey olmuyor sadece gözün kulağın ondan olsun hep yanında olsun. Yapacağın pek bir şey yok. Rabbim işinizi kolaylaştırsin Şafi ismiyle de şifa versin inşallah bebisimize 😔
Deletedmom_110 fistikagaci öncelikle çok geçmiş olsun o korkuyu bilirim iliklerime kadar 2 kere yaşadım 4 kere nöbet Geçirdi kızım 14 aylıktı ilk anlamadım bende misafirlikte gelmıstı neysekiii kalıcı zarar yok suan kızım 5.5 yaşında 2 senedir ne nöbet ne de havele geçirmedi çok şükür bin şükür eeg çekildik temiz çıkmıştı ricotril damla kullandık bir süre sonra doktorumuz kesti
ayseasel1 fistikagaci çok geçmiş olsun. 9 aylıkken ateş nöbeti gecirdi o an ömrümün en koyu anıdır. Ateş 40 a yaklaşmıştı ama 36 ile bile havale gecirilebilirmiş. Bir çocuk havale gecirecekse geçirecek gecirmeyecekse getirmeyecek bir defa oldu hep olacak hiç olmadı olmayacak diyr bir şey yokmuş dr. Öyle dedi yani sen ekstra bir şey yapamazsın dedi. Bizim covide bağlı olmuş… şükür şimdi 3 yaşa yaklaştık her ateşte aklım çıkar ama sonrasında nörolojiye falan gittik fiziki muayene sorunsuz iciniz rahat etsin diye dr İlaçla uyutarak mr istediler . Kendi dr.umuz Çok önermedi gelişimsel basamakları zaten iyi diye.
fistikagaci ayseasel1 çok geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın, aynen oyle bizim doktorumuz da böyle soyledi
Seymaseda fistikagaci Merhaba çok geçmiş olsun malesef bizde yaşadık bu durumu anlatayım. Oğlum geçen ay 15 aralık sabahı ateşi 38.3’tü emzirmiştim daha sonradan da ateş düşürücü şurup verip işe gittim (eczanede çalışıyorum) sonra eşim çocuğu kendi annem bakıyor diye anneme bırakmış ama çok halsizmiş ateşi yokmuş gün boyu hiçbişey yememiş içmemiş sürekli meraklı meraklı dudaklarını büküp ağlıyormuş akşam üzerini saat 17’de annem aradı çocuğn ateşi var dedi biz diştendir diye düşündük çünkü 🥺annem duşa sokmuş 15/20dk duş aldırmış ılık su ile saat 18:10 gibi anneme gittip çocuğum çıplak baktım ateşi düşmüş iyi çok şükür anne o zmn emzireyim dedim ½ emdi 3.’de çocuğum kollarımda kaskatı oldu gözler gitti şiddetle titremeye başladı nefesi gitti sanki evladım değilde kollarımda bi tahta taşıyordum şoka girdim bağırmaya başladım annem çocuğu alıp hemen yüzüstü eğip duşa soktu vücuduna ılık su tuttu ben ise dili boğazına kaçmasın diye parmaklarımı ağzına soktum bağrış çağrış abim geldi çocuğu kaptığı gibi arabaya bindik o sıra hem iş çıkış saati hem okul çıkış saati yetişemicez Allahım evladım gitti dediğimi biliyorum Rabbim denk getirdi tam sokağımızın başında ambulans vardı başka birisi için gelmiş çocuğu verdik ben panikten elim ayağım boşaldı hemen hava verdiler çocuğuma beni çıkardılar ambulanstan hani bebek ilk doğduğunda ağlama sesi olur ya yavrumunda o sırada ağlama sesini duydum Allahım şükürler olsun evladımı bana bağışladın dedim acile gidildi sonra yatış yapıldı serumlar derken ateşimiz 2 gece hiç düşmedi herhangi bi grip öksürük burun akıntısı falan hiçbişey yoktu bi anda ateş oldu sebebi yok ölçtük 42.3’tü ateş sonra taburcu olduk kendi doktorumuza gittik baktı takip edelim dedi ilaçlar verdi 15/20 gün sonra çocuk nörolojiye gittik kalıcı bişey olur mu diye hamdolsun baktı doktor bişey yok dikkat etmemiz gerekiyor 6 yaşa kadar dikkat edeceğiz allerji ve grip soğuk algınlığı ilaçları yasak .Rabbim kimseye yaşatmasın böyle bi durumu hafife alınacak bişey değil 😭
fistikagaci Seymaseda ahh allahim çok geçmiş olsun , o an gerçekten tarif edilemez rabbim bir daha yaşatmasın , elimizde ates ölçer ile geziyoruz