Herkese çok geçmiş olsun okudukca yaşadıklarım gözümde canlandı kendimi tutamadım bizde doğum gününe 20 gün kala oğlum sabah karşı ateşlendi hastaneye gittik kan idrar almadan ilaç yzmadan geri gönderdiler akşama kadar ateşini düşüremedik akşam 10:00 civarı tekrar gittik önce doğuk uygulama yapın dediler yine müdahale etmediler 2 saat bekledik ateşi 40 dereceyi geçti 3 doktor değişti kimse birşey yapmadı sürekli soğuk uygulama yapın diyip duruyorlardı çocuğum artık ateşin verdiği yorgunluktan omzumda yatarken birden çığlık aymaya başladı gözleri arkaya kaydı ben şoka girdim çok şükür annem yanımdaydı hemen ters çevirdi yardım edin diye koştu ben bayılmışım gözümü açtığımda çocuğum kalbi çıkıcak gibi atıyordu nefes almaya çalışıyordu sabahına bizi taburcu ettiler sonra ateş tekrarladı birkaç gün ısrarla yatış vermediler sonra kan almayı akıl ettiler kanında enfeksiyon varmış 10 gün hastanede yattık 10 gün boyunca ateşlendi Rabbim birdaha yaşatmasın şimdi her ateşinde titriyorum sakinliğimi koruyamıyorum başkasının durumunu pkuyunca bile korkum tetikleniyor