Kızlar yavrum 11 aylik , 3 hafta evvel evde ateşini ölçüm 37.4 idi Bi hastalık belirtisi öksürük burun akıntısı vs yoktu yinede içimize sinmedi acile götürdük eşimle, acilde triyaj da olctuler 37.5 yesil alana verdiler bekliyorduk önümüzde 50 kişi var , triyajdan tekrar olcturduk 38.5 çıktı sarı 2 alana gönderdiler, tam orada beklerken yavrum kollarımda bayıldı doktora seslendim hemen müdahale ettiler ben ne olduğunu anlayamıyorum korkuyorum ağlıyorum ateşli havale geçiriyor dediler, o kadar zor o kadar kötü bir an ki allahim kimseye yaşatmasın insanın aklından neler geçiyor, 2 gün hastanede yattık şükür ki iyi şimdi kalıcı bir şey olursa diye korktum çok şükür rabbim korudu . Doktor 6 yasina kadar dikkat edin dedi ,Gerçekten kesinlikle ateşi hafife almayın, ben hala düşünüyorum nasıl dikkat etmedim nerde hata yaptım diye kendimi yiyorum , şimdi sorum şu bizim gibi kötü tecrübe yaşayan oldu mu nasil Bi yol izlediniz veya izliyorsunuz 6 yaşına kadar bazı dikkat etmemiz gerekn şeyler var Allah korusun tekrarlayabilirmis artık daha yatkın havaleye allahim düşmanıma bile yaşatmasın minnoş bedenler yorulmasın incinmesin 😢