Misskokulum arzu58 rekor sende 🤣Allah cümlemizin yardımcısı olsun valla tek maaşla sadece bu kadar doğalgaz verirken diğer ihtiyaçlar aldı basını gidiyo geçim zor☹️
arzu58 Misskokulum amin . Buralar soğuk oluyor. Az yakıyorum ama ev anca ısınıyor. Bizim az yakmamızda bu geliyorsa , çok soğuklarda 1000’i geçer sanırım
arzu58 Misskokulum evet 155 metre kare .2 ay önce taşındım. Birde işime döndüm. Kazandığım paramda bakıcı ve doğalgaza gidecek sanırım 🙁
Gundogduu Defne0507 290 😂 evimiz küçük inşallah hep boyle gelir diğer arkadaşlara göre bizimki iyi cok şükür 🤣
Tuana07 Defne0507 gecen ay 830 kusur geldı kı cok cok 500 gelır dıe duşunurken soka gırdm resmen ve hemen ev arayısına koyuldum 😔😔😔
Ejderhahavva Defne0507 320 ortak kombi 10 daire var ama ev guzel isiniyor evde bebek olunca da zaten sıcak olsunda önemi yok diyorum çünkü hastaneye vermek yerine ödemeyi tercih ederim☺
yasemen123 230 benım ve sürekli yanıyor termostat taktırın derim sıcaklıgo ayarlıyosunhz kombi sürekli yanmıyor içeris soguyana kadar diğer türlü sürekli calısıyor
selimgiray 302 benim. Termostatimiz var uzaktan baglantili kac derece olsun istiyosun, hangi saatlerde yansin istiyosunuz ayarlayabiliyosunuz kesinliklr tavsiye ederim gecen sene 250 tl ye almistik
Kucukanne 485😑 hemde manisa da yani çok soğukta değil en üst kat termostat yok ondan mı petek ler de kombi de yeni 2.yıl 46 da yanıyo yaktı bizi bu ay doğalgaz