Vallahi yandık arkadaşlar Evim 100 metrekare en kısıkta yanmasına rağmen 360 tl gelmiş 😱 faturayı görünce boğazım düğümlendi. Zam zam zam Gerçekten çocuklarımızın rıskını böyle fazla fazla alıyorlar ya hakkımı helal etmiyorum.. diyecek bir şey yok daha kış gelmedi bile tam soğuklarda ne olur bilmiyorum artık sadece doğalgaza çalışıcaz belli ki