ayazegemom Efi44 ben sırf bu yüzden gece 2kere altını değiştiriyorum değiştirmezsem sızdırıyor sleep kullanyrm bende pişik yapmıyor mu ya sabaha kadar değiştirmeyen anneler için soruyorum ben onun korkusuna valla 12aylik olduk geceleri hala degistirmeye devam ediyorum hiç sızdırma ve pişik yasamadim bu yüzden 🙂
mimnice ayazegemom sleppy nin hangisini kullanıyorsun ki bu arada gece bebişi uyandırmak iyi değil canım gelişimi için kendi uyanmıyorsa uyandırıp altını almamalısın 😇 sleepynin bionatural ve ecologic geceleri 15 saatlik kuruluk iddiası var ecologic denedim ben de sızdırmadı canım 😇
Suzan_Pirge08 Efi44 ben 6,5 aylık oğluma baby turco kullanıyorum . 4 numaraya kadar sleppy kullandım taşırma olunca diğer marka bezleri denedim tek baby turcodan memnun kaldım. Eltimin çocuklarda 2 ve 3,5 yaşında oda önlem kullanıyor memnun oda.
Sselmaaa Efi44 sleepy natural kullanıyorum bir beden büyük aldığınız da taşma yapmıyor 11 kilo bebeğim 5 numaraya geçtik 4 numara da son günlerde bir iki defa taştı hiç olmamıştı öyle bir şey
Yorgunbebek Efi44 sleepy kadar adi bez görmedim nezaman ondan taksam çocuğun üstü başı ıslak uyanırdı bebem natural ve soffia asla sızdırmıyor alıp deneyin derim sleepyden uygun daha iyi
[silindi] Efi44 gece 1 numara büyük bez kullanmayı deneyin bizde çok işe yarıyor gündüz 5 numara gece 6 numara kullanıyorum sızdırma olmuyor
bebegimileogreniyorum Efi44 goon molfix sleepy baby turco denedim hepsi sızdırdı prima tek sızdırmayan bebek bezi ama şöyleki eğer bebeğim gece uyanıp 1-2 saat sonra uyuyacaksa mutlaka değiştiriyorum gece çok sık uyanıyorsa bebeğiniz o yüzdende taşar uyandığında çiş yapıyordur mesela ben akşam 9 da bezliyprum sabah 9-10 a dek sızdırma olmuyor yarı dolu veya tam dolu oluyor
Hul07 Efi44 Molfix kullanıyorum çok memnunum 6 aylık oğlum 5 aydır kullanıyorum öncesinde sleppy kullanıyorduk onda sizdirma ve su parçaları oluyordu. Molfix kalıp olarak da büyük o yüzden çok rahat ediyor tavsiye ederim
Alparslan_23 Nikita hiç kullanmadığım içinde pek bilmiyorum, primaninda bir iki çeşidi varmış siz hangisini kullanıyorsunuz acaba
yildizmomy Efi44 aynı sorunu yaşıyorum bence tamamen marka ve külot bez olmasıyla alakalı. Prima cırtlı taktığımda hiç birşey olmuyor molfix cırtlı veya külot bezde mutlaka çıkartıyor.
ozlemtuncay46 ebruuc zorlandım evet büyük olan her zamankinden daha fazla ilgi istiyor biri uyuyor diğeri kalkıyor hiç dinlenmen için vakit kalmıyor inanin ki akşam nasıl oluyor bilmiyorum ev işleri hep geç saatte kalıyor çünkü küçük olan uyurken uyanmasın diye yapamıyorsun sonra o uyanıyor büyük olanın öğle uyku saati gelmiş oluyor o uyurken yine yapamıyorsun akşam 3buçuğu filan buluyor süpürge yapmam oda üstten hızlıca yapıyrm çünkü yemek saati de yaklaşmış oluyor aboww çok zor bacım koşarak uzaklaş bu fikirden
ayazegemom mimnice Doğduğundan beri sürekli bionatural kullanyrm ben canım gün içinde de kullanıyorum 🙂haklısın emmeye kalkıyorlar ya ozaman değiştiriyorum acibademde bebek hemşiresi öle yapmamı istemisti öle başladık öle gidiyoruz çok şükür ne idrar yolu enfeksiyonu oldu ne de sızdırdı bu zamana kadar tavsiye ederim 🙂ama dediğim gibi doktorumda hemserimde böle uygulamami istedi hep onları dinliyorum hiç degistirmemek imkansız 1kilo çiş yapiyor resmen heleki büyüdüğünde 😂