Herkese çok teşekkür ederim prima premium care cırtlı olana geçiş yaptım ve hiç taşma olmadı şükürler olsun külot bezin taşma yaptığını düşündüm en azından bize. Bir çoğunuz molfix önermiş kesinlikle deneyeceğim sağolun.. Bu Arada goon çok önerilmiş ben klasik olanından çok memnun kalmıştım gerçekten ama yanlış hatırlamıyorsam cırtlı 6 numarası yok külot beze geçiyor direk ve onunda malesef külot bezini kullananamıştık ama bende öneririm goon fp olarak da çok beğendiğim bir bez olmuştu..