Kızlar öneri üzeirne goon ve molfix alıp denemek istedim ama her iki bez kullanımından sonra bebeğimin poposunun kısmı yerlerinde kızarıklık farkettim. Bez sıkmıyo genişçede aslında sizce bu iyi gelmediğine mi işaret acaba. Piştikten vs çok korkuyorum. Yoksa normalmidir.
Sleepy kullanıyordum onda böyle kızarlıklok farketmedim. Sonra sleepy taktım değiişirken aynı yerlerini kontrol ettim yoktu bişey.