Gece bezi olarak babyone kullaniorum külot bez değil malesef ama hiç tasma yapmıyor uzun süre bezi durması gerekiyorsada babyone kullanıyorum ince rahatsız etmiyor bebeğimi gündüzleri slepy külot bez kullaniorum bu şekilde memnunum kışın bebekler geceleri daha fazla altını ıslatıyor yaz mevsiminde gece bezine gerek kalmıyor ayrıca büyük beden kullandım sürekli 11. Aydan itibaren 6 numara kullaniorum ne kadar rahat o kadar bende rahatım sıkı bezleri takmamak gerekli her yönden zararlı olduğunu düşünüyorum.