Efi44 külot bezlerin sızdırdığını duymuştum. Ben kızıma doğduğundan beri geceleri prima takarım. Sadece bir kez hastanede sızdırdı. O da serumun akışı bozulmuş, çok hızlı sıvı aldığı için bezin her bir zerresi kütle kütle sıvı dolmuştu o yüzden oldu. Ki benim kızım, dağcılık lisansı alacak kadar uykusunda tırmanma ve sürünme yeteneğine sahiptir 😅