Merhabaa☺️ Sakın sakın endişelenmeyin siz de benim gibi. Oğlum şu anda 22 aylık ve 2 kelimeli cümleler kurmaya başladı bile😍 bu posttan kısa bir süre sonra da kendi kendine her komutu yapmaya başlamıştı🙏🏻 Diyeceğim o ki bazı davranışlarla değerlendirmeye çalışıyoruz anne olarak ama aslında boş yere üzüyoruz kendimizi. İnanın şu an tüm yaşıtlarından her konuda ileri. Olmasa da olur tabii sağlıklı olsun en önemlisi ama insan seviniyor işte. Sakın endişelenmeyin, ekrandan uzak tutun ve bol bol kitap okuyup yerde zaman geçirin☺️