musmutluanniskos Merhaba oğlum 9,5 aylık. Hala alkış yapmıyor. Emeklemiyor. Emeklememesini takmıyorum ama alkış bye bye vs. yapmaması normal mi. Doktorumuz aşırı rahat o yüzden ona sormadım bile 😤
Sevilayy_1 musmutluanniskos oğlum 10 bucuk aylık alkış yaptı ellerini sürekli birbirine vurun öyle öğretebilmiştim sürekli alkış diyodum herşeyden sonra by by hala yok yaşına girdi 🤦♀️😃
Deletedmom0028 musmutluanniskos yapar canım inşallah benimki keyfi istedimi yapıyo başkasının yanında yapmıyor mesela
ATC musmutluanniskos 11 aylık 2 gündür baybay yapıyor o da canı istersen geçen ay alkış yaptı bi kaç kez artık yapmıyor
Tugbasya_27 Benim kızım da 9,5 aylık ne alkış ne emekleme yok🤷♀️Yalandan öksürmeler çak yapmalar var ama bye bye ve alkış yapmıyor
musmutluanniskos Tugbasya_27 aynen biz de öyleyiz, konuşma desen her kelimeyi taklit ediyor ama diğerleri yok. Tembel bunlar galiba :)
musmutluanniskos Sevilayy_1 bazı şeyleri yapmak istemiyorlar galiba içlerinden gelmiyor demek:) ara ara yaptırıyorum ama yok inatla yapmıyor:) uğraşmıcam ben de artık
musmutluanniskos Deletedmom0028 ya ever bi de o var. Normalde evde yaptığı şeyleri başkasının yanında yapmıyor:) çok fena bunlar çok😊
musmutluanniskos Sumeyyeenes anladım canım benim de endişelenmeme gerek yok o zaman. İstedikleri zaman yapsınlar yeter ki bi sağlık sorunu olmasın da🙏🏻
musmutluanniskos ATC demek ki keyiflerine kalmış :) bir süre yapıp sonra bıraktıysa. endişelencek bi durum yok sevindim😊🙏🏻
Derinkomm musmutluanniskos ya ne olacak alkış yapınca sanki bu kadar üzülmeyin yapar elbet insanların çocukları hastalıklarla uğraşıyo sizinki alkış yapmıyo diye üzülmeyin lütfen yapar
musmutluanniskos Derinkomm ben de hastalıklarla uğraşıyorum hanımefendi belki de o hastalıklarla ilişkilendirdiğim için endişelenmişimdir kimbilir?? Hiç bunu düşündünüz mü?? Ah bizim uğraştığımız hastalıklar başınıza gelmesin inşallah
zurgun Benim oğlum da 8 buçuk aylık o dediklerin bizde de yok dil gelişimleri nasıl ben en çok onu merak ediyorum ne zaman baba dede demeye başladılar
musmutluanniskos zurgun bizimki 1 aydır falan baba dede mama diyor bi de gagaga diyor ne demekse artık😊
DamlaKck musmutluanniskos 9 buçuk aylıkken alkış yapmaması problem mi sayılıyor? Benim oğlum 9 ay 24 günlük alkış falan yapmıyor ama hiç sorun olacağını düşünmemiştim. Doktorunuz mu anormal olduğunu söyledi?
Derinkomm musmutluanniskos ya saçmalamayın allah aşkına alkış tutmamasında bişey yok üzülmeyin diyorum bu ne alınganlık. Hastalık başınıza gelsin de görün yazsaydınız açık açık ima etmenize de gerek yok ayrıca!
mikelenjelo35 musmutluanniskos bizdede alkış var by bu yok.hadi anneyi op diyorum yanağıma degiriyor ağzını opmuyor.
DamlaKck musmutluanniskos Bu ne şiddet hanımefendi, ben bilmediğim bir şeyi duyduğum için şaşkınlıkla soru sordum size. Algılarınızı doğru yöne çekin bence.