nickimikili haklısınız, her çocuğun glişiminin farklı olduğunu bilsek de annelik, yersiz endişelere kapılıyoruz, ki bu çok normal. Ama inanın yakın bir zamanda siz de anlıcaksınız boşuna üzülmüşüm diceksiniz. Mesela oğlum neredeyse 15 aylıkken yürüdü ama çok şükür şu an yaşıtlarından ileride her konuda😇 önce sağlık, gerisi tahminimizden de güzel oluyor zaten zamanla🙏🏻😊