199887 bizim başımıza geldi baya yüksek bi yataktan düştü ben bi süre takip ettim gözlerde kayma, sersemlik, kusma yoktu bir de uyutmadım 1 saat ama eşim durmadı illa acile gidelim dedi gittik doktor bize bir kâğıt verdi bunları gözlemlemeden çocuğu uyutup radyasyona sokmaya gerek yok dedi. Kağıttta da işte kusma, uyku hali, boş bakma göz kayması gibi şeyler yazıyordu