199887 söylemeyim söylemeyim diyorum fakat , bebekleri artık yatağa koymayın. Saniyelik işler. Bir saniye de her an herşey olabiliyor . 2 ay dan sonra bile dönüp yuvarlanıp düşüyorlar . Yere yatak yapıp oraya koyun . Kaç defa düşme postu gördüm . Bence hastaneye götürün ilk etap ta bazen bile fsrkedilmeyebiliyor . En azından içiniz rahat eder